2013. szeptember 13., péntek

Gerze

Na egy hosszú, és nem túl komfortos busz út után reggel 7:30-kor megérkeztünk. Ami még Isztambult illeti, nagyon elégedett vagyok magammal, mert egy rakat ajándékot vettem. Na de vissza Gerzéhez. Másodszorra már nem volt olyan sokkoló, mint először, de azért akármennyire is doppingoltam magam pozitív gondolkodással, volt egy pillanat reggel, amikor arra gondoltam, hogy "Mi a szart keresek itt?". De ennek nyilván az volt az oka, hogy nem aludtam éjjel, mert 4 óra alvás után kb. délben felébredve már sokkal jobbak láttam a helyzetemet. A ház akkora, mint egy kis cipős doboz, de van külön szobám, ami megkönnyebbülés, mert legalább félre lehet vonulni. Már be is rendezgettem. Ami a családot illeti, az anyukának nem hogy a négy, de még a két kereke sincs kint, de ő ennek roppant módon örül. Az apuka édes, már azt hiszi, hogy az ő gyereke vagyok. Délután bemutatott egy Husszein nevű csávónak, szóval minden rendben lesz. Amúgy egész délután az Ádám srácának a könyvesboltja előtt ültünk a tengerparton, néztük a hegyeket, napoztunk, szőlőt ettünk, szóval nyaralunk.

Ja! Ha valakinek kellene a címem: Hamidiye mahallesi, Hal caddesi 81., GERZE/SINOP 57600, Turkey, Asia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése