2013. szeptember 25., szerda

Szokványos szerda

Ma teljességgel eseménytelen napom volt, leszámítva, hogy sikerült beégnem egy emeletes törtekkel való kivonásban. Elkezdtem megoldani, aztán mikor már 3 perce ültem felette, odajött a srác, hogy hagy oldja meg. Megoldotta egy perc alatt. Persze aztán az ő módszerével megoldottam a saját gondolatmenetemet szintén egy perc alatt. A válasz csak annyi volt, hogy még tanulnom kell. Ja és a sztorihoz hozzá tartozik, itt tilos számológépet használniuk, úgyhogy mindezt fejből szülte ki. De, ma másztam fára! És király volt! Energiáim lekötése érdekében pedig neki estem a kötelező olvasmányok listájának (nagyjából 32 mű).  Szóval el vagyok, mint a befőtt.
És szeretném megragadni az alkalmat, hogy a médián keresztül üdvözöljem két legnagyobb rajongómat, a nagyikámat, és az uncsitesómat, aki egy csöves. Csókollak titeket!

2 megjegyzés:

  1. cool, no calculators in math class... makes you think more. This is very good for you!

    VálaszTörlés
  2. Well, no calculators for them :D (Btw this was in lunch break, not in class. That's how they get to know the new classmates. :D)

    VálaszTörlés